tankstation van de toekomst

Tanken van diesel gaat veel sneller dan waterstof tanken en vele malen sneller dan snelladen. En of je het nu leuk vind of niet: op diesel kom je ook nog eens veel verder. 

Zero emission trucks moeten dus vaker naar een schaarse energy hub. En ze staan er langer.

We kunnen een langere laadtijd nog accepteren. Maar ook nog eens moeten wachten tot een voorganger gereed is doet wel erg veel pijn. 

Een transporteur

 

Capaciteit is schaars

Tijdens de transitie naar zero emission zwaar transport is er per definitie van een schaars aanbod aan energy hubs. Zowel qua aantallen als qua capaciteit.

Die capaciteit moet je dus zo goed mogelijk managen.

 

Reserveersysteem

hmak is een reserveringssysteem dat voor deze situatie is ontwikkeld. 

  • Het helpt transporteurs om wachttijden te reduceren. 
  • Het helpt exploitanten om onderhoud in te plannen.

 

 

Afrekenen

Maar hmak is meer. Met hmak kun je ook afrekenen. Tegen een flat fee commissie. 

  • Transporteurs zijn goedkoper uit.
  • Exploitanten houden een betere marge.

 

Meer weten?

Kijk op de website van hmak of neem contact op met Arjan de Putter: +31 6 41 28 90 84 | arjan@fastconcepts.nl

 

 

Label

Onze merken